! Slevy 20% a doprava ZDARMA !

Reklamace

V Meshy se snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků. Pokud přeci jen dojde k nějakému problému, reklamace vyřizujeme rychle a spravedlivě. Níže najdete veškeré informace o procesu reklamace a jak postupovat.

Vyplňte reklamační formulář

Reklamační formulář najdete níže. Zadejte své kontaktní údaje, popis problému a přiložte odkaz k fotografiím.

Vyčkejte na potvrzení

Na základě Vašeho formuláře Vás budeme co nejdříve kontaktovat s potvrzením a dalším postupem.

Vyřízení reklamace

Po obdržení produktu zahájíme proces posouzení a informujeme vás o dalším vývoji.

Odeslání produktu

Po zkontrolování Vašeho požadavku, Vás poprosíme o zaslání produktu v originálním balení na adresu, kterou naleznete níže.

1.

2.

3.

4.

Postup reklamace

Kontaktování podpory

Zašlete nám žádost o odstoupení od smlouvy na e-mailovou adresu: reklamace@meshy-store.cz. V žádosti prosím uveďte číslo objednávky, datum objednávky a datum převzetí zboží a důvod vrácení (volitelné).

Odeslání zboží

Zboží, které vracíte, zabalte do původního obalu a přiložte kopii faktury. Zboží zašlete na naši adresu, kterou naleznete níže.

Vrácení peněz

Po obdržení zboží Vám vrátíme peníze na Váš bankovní účet do 14 dnů. Náklady na dopravu spojené s vrácením hradí zákazník.

Vyčkejte na potvrzení

Na základě Vašeho formuláře Vás budeme co nejdříve kontaktovat s potvrzením a dalším postupem.

1.

2.

3.

4.

Reklamace do 14 dnů od uzavření smlouvy

Podmínky reklamace

Reklamaci můžete uplatnit na produkty, které mají výrobní vadu nebo nesplňují deklarované vlastnosti.

Prosíme, aby byly produkty v původním obalu a nebyly viditelně poškozené vlivem nesprávného používání.

Upozorňujeme, že se reklamace nevztahuje na zboží, které bylo vyrobeno na zakázku dle přání zákazníka.

Adresa pro vyřízení reklamace

Vojtěch Fiala

Sokolovská 1475/180

Praha 8, 180 00

+420 774 607 913

reklamace@meshy-store.cz

Reklamační formulář